Випуск 71
  • Реєстрація

УМОВИ ТА ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ НА СПОРТИВНИЙ ТУРИЗМ У СВІТІ

Олександр КОЛОТУХА

Кіровоградський державний педагогічний університет імені В. Винниченка

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Анотація: 

Через вплив на умови і фактори можна впливати на динамічні процеси, що протікають в територіальних утвореннях. Таким утворенням є спортивний туризм – вид активної рекреаційно-туристської діяльності, яка здійснюється в природному середовищі, і полягає у проходженні туристських спортивних маршрутів з подоланням різноманітних перешкод. Зовнішнє середовище щодо спортивного туризму можна представити у вигляді двох складових: природної та суспільної. Природна геосистема виступає як базис, субстрат системи спортивного туризму і представлена природним та екологічним оточуючими макросередовищами. Суспільна геосистема представлена соціальним, політичним, економічним, культурним оточуючими макросередовищами. Соціально-економічні умови формування попиту на спортивний туризм у світі передбачають оцінку географічного положення, транспортної доступності, ступеня забезпеченості туризму необхідними для його обслуговування галузями, ступеня розвитку інфраструктури та повноти комплексу послуг. Серед соціальних умов розвитку туризму слід виокремити збільшення тривалості вільного часу населення, що у поєднанні зі зростанням рівня життя населення означає збільшення кількості потенційних туристів, зацікавлених у активних видах туризму. Спираючись на дослідження російського географа Л.Ю. Мажар, нами визначені фактори формування попиту на спортивний туризм, які можна об’єднати в два типи: нелокалізуючі фактори – туристсько-рекреаційні потреби, організаційно-управлінські, економічні, матеріально-побутові, соціально-психологічні, медико-санітарні, екологічні, інноваційні фактори, фактори кадрового забезпечення; локалізуючі фактори – геоторіальні, геополітичні, природно-рекреаційні, історико-культурні, інфраструктурні, рекреаційно-діяльнісні. Сукупна дія визначених умов та факторів формують стійкий зростаючий попит на спортивний туризм в світі.

Ключові слова: 

умови, фактори, чинники, спортивний туризм, концепція соціального простору

Мова:

українська


DOI: https://doi.org/10.17721/2413-7154/2015.71.45-54

Рекомендуємо цитувати цю статтю так: Kolotukha, O. (2015). Conditions and factors determining the demand for sports tourism in the world. Ekonomichna ta Sotsialna Geografiya, 71, 45-54 (in Ukrainian, abstr. in English), https://doi.org/10.17721/2413-7154/2015.71.45-54.

Вимоги до оформлення

Інформація для рецензентів

Завантажте анкету рецензента: 

Видавнича етика

Поточний випуск

Контактна інформація

Адреса редакційної колегії:

м. Київ, МСП-680, проспект Академіка Глушкова, 2, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, географічний факультет, кафедра економічної та соціальної географії

Тел.: 8 (044) 521-32-04,
8 (044) 521-32-24